idastigborg.blogg.se

Hej jag heter Ida Stigborg, är 14 år och bor i Janstorp utanför lilla Skurup. Jag gillar fotboll, innebandy, basket, film och Tv och det är även det som bloggen kommer handla om alltså sport, film och tv. När jag blir stor så vill jag bli antingen fotbollsproffs, innebandyproffs eller skådespelare.

The dream team Barca!

Publicerad 2015-09-16 13:10:40 i Sport,

Hej alla läsare enligt mig så är barca väldens bästa lag och och har alla tiders bästa dream team. Det är mitt favorit lag även om jag inte kan jättemycket om dem så är det roligt att se några av världens bästa spelare lira fotboll.
 
Den nya fotbollssesongen har börjat med både championsleague och la liga och nu ska vi se hur det gick för barca förra säsongen. De vann la liga med så mycket som 108 mål var av 78 gjorda av Messi, Neymar och Suarez, champions league finalen vann de mot Juventus med 3-1 med ett lyckat slut på säsongen.
 
Det var lite om hur det gick för barca förra säsongen, vi ser framemot den nya säsongen och hoppas det går lika bra. Heja BARCA1 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela